Бібліотека ім. В. Маяковського

«Читайте! І нехай у вашому житті не буде жодного дня коли б ви не прочитали хоча б сторінки з нової книги!» © К. Г. Паустовський

“Хоч як навчали нас мовчати…”

День пам’яті жертв голодомору – це день скорботи всього українського народу, бо трагедію такого масштабу неможливо витерти ні зі сторінок історії, ні з сердець українців. Це день, коли весь світ має можливість подумати й усвідомити до чого можуть призвести примхи та амбіції можновладців. Це день, коли мільйони вогників від запалених свічок зливаються в єдиний потужній промінь надії, що подібне ніколи не повториться ні з нашим, ні з будь-яким іншим народом.

Нагодуйте мене, зогрійте!..
Підійміть з очей моїх
перевесла побряклих вій!..
Ви налякаєте мене крихтою хліба,
а я вас бліддю своїх повік.
Я північний, муругий вовк,
владар безмежних, сухих степів.
Я підковою спеки весь хліб потовк
і вночі над мерцями вив.
Я завернувся в подерту ковдру,
мов римський патрицій у тогу,
і мені страшно зимно в ноги.
О, сонце!
Я хочу потертися спиною
об твоє гаряче обличчя,
і мого подиху холод
дійде до самого серця і глибше.
Я завернувся в подерту ковдру,
мов римський патрицій у тогу,
я владар всесвітній:
– Голод.

– Гео Шкурупій

Так начинается голод:
с утра просыпаешься бодрым,
потом начинается слабость,
потом начинается скука,
потом наступает потеря
быстрого разума силы,
потом наступает спокойствие.
А потом начинается ужас.

– Даниил Хармс

About Mayakovsky library

Публічна бібліотека ім. В. Маяковського (ЦБС Дніпровського району міста Києва)

2 comments on ““Хоч як навчали нас мовчати…”

  1. Mila
    Листопад 26, 2012

    Для мене ці вірші стали відкриттям… Дякую.

Залишити відповідь

Information

This entry was posted on Листопад 24, 2012 by in Заметки and tagged , , , .

Навігація

Follow us

Перегляд блогу

  • 164,431 переглядів

Архіви

